donderdag 5 april 2012

Wordt het toch nog Pasen

Vandaag Witte Donderdag, heb ik gekeken naar The Passion, op tv.
Ik vond het een prachtig verhaal die door zeer verdienstelijke zangers/zangeres gezongen is
naar het hier en nu.

Hoewel ik niet echt praktiserend gelovig ben, maar zoals zovelen wel de kerk in het buitenland bezoek om er een kaarsje aan te steken, deed deze uitzending mij wel wat.

Ik heb aandachtig zitten luisteren hoe Berget en Danny mij door het verhaal heen zongen.
Aangenaam verrast door de vele gastoptredens en met een glimlach toen John de Wolf als Barabas ten tonele kwam.




Al met al, ik vond het een mooi stukje tv en wat mij betreft mag dit een jaarlijks terugkerend aspect krijgen.
Dit geeft mij in ieder geval een Paas gevoel  a la NU.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten